Velkommen til bloggbutikken min!

Jeg har så langt tilbake jeg kan huske vært en "hobbyfreek", og her i "butikken" min finner du altså ting jeg som jeg har laget. Produktene er stort sett håndlaget fra bunnen av, man kan også være en delproduksjon.

Finner du noe du liker, eller kanskje har du noen spesielle ønsker? Kontakt meg på: hes_0307@yahoo.no
Om du vil, er det alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :-)


søndag 16. november 2008

Det går raskt mot jul...

Mottagels av "Hespes lille" gikk over all forventning,
og jeg beklager at jeg alt nå,
grunnet stor pågang, ikke har mulighet til å
ta imot flere bestillinger før jul!
Tusen takk for tilliten!!!

Nye ting vil etterhvert komme i bloggbutikken min
- håper å se deg igjen da... :o)

Ønsker deg en flott førjulstid !!!

(bildet er lånt fra Juleboken til Jeanne D'arc Living)

3 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Jeg prøvde å sende mailen på nytt. Tror jeg vet hva som ble feil sist, for jeg skrev yahoo.com istedet for .no...

Klem fra Britt :-)

Femin Susan sa...

Hi,
Good Luck......
Welcome to my blog....

Mitt hvite hus sa...

Hei Hildegunn=)
For en nydleig side du har fått! Lekkert. Og alle de vakre tingene du lager. Skjønner godt at du har hatt stor pågang:O=)
Tusen takk for de varme fine ordene du la igjen hos meg=)

Varm klem til deg=)