Velkommen til bloggbutikken min!

Jeg har så langt tilbake jeg kan huske vært en "hobbyfreek", og her i "butikken" min finner du altså ting jeg som jeg har laget. Produktene er stort sett håndlaget fra bunnen av, man kan også være en delproduksjon.

Finner du noe du liker, eller kanskje har du noen spesielle ønsker? Kontakt meg på: hes_0307@yahoo.no
Om du vil, er det alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :-)


lørdag 24. november 2012

Doble strikkede grytelapper


Min søster har strikket noen flotte grytelapper, som hun har lar meg få legge ut for salg her på "Hespe's lille".


Dette er virkelig noen flotte og gode grytelapper,
strikket doble og med fin heklet kant.


Jeg har fått 5 par som jeg legger ut for salg - her er det altså "førstemann til mølla". 

Skulle det være interesse kan jeg ta imot bestillinger for levering etter jul (også andre farver) - men akkurat nå, er det kun disse 5 parene. 

Pris kr. 120,- (+ porto)


Grytelappene er flotte, og gjør seg fint som pynt på en hyllekrok....


Et "flott stykke arbeid"!


Kanskje en ide til julegave, eller rett og slett en førjulsgave til deg selv :)


Dersom du er interessert i å bestille,
sender du bestillingen til hes_0307@yahoo.no  



9 kommentarer:

Gunn Merete sa...

skulle virkelig ønsker jeg kunne hekle også =)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
mimmi-leone sa...

De var helt nydelige, godt med praktisk og vakkert samtidig :-)

Tusen takk for koselige melding fra deg, setter så pris på det!

Ønsker deg en nydelig helg.

Klem fra Marianne

Anonym sa...

Wraps stabilize the joint and kneecap and can assistance stop injuries.


my web-site hex dumbbells cheap

Anonym sa...

Progressive resistance training is usually traced again
to ancient Greece.

my web site; weight sets for sale

ANETTESHUS.COM sa...

Så fine disse var !! Den som kunne hekle - i en fart ;))

Ha en fin dag!
KLEM
anette

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Disse var fine. Jeg strikker også grytekluter som din nederste her, men klarer ikke å hekle slik en fin kant rundt.

God helg til deg!!

Klemmer

MissMette sa...

Kjempefine grytekluter som din søster har laget :) - aldeles nydelige... Her er jeg så heldig at jeg også har en søster som både strikke og hekler - så jeg får de skjønneste ullsokker og grytekluter av henne ღ Ønsker deg en fortsatt fin dag, klem fra Mette