Velkommen til bloggbutikken min!

Jeg har så langt tilbake jeg kan huske vært en "hobbyfreek", og her i "butikken" min finner du altså ting jeg som jeg har laget. Produktene er stort sett håndlaget fra bunnen av, man kan også være en delproduksjon.

Finner du noe du liker, eller kanskje har du noen spesielle ønsker? Kontakt meg på: hes_0307@yahoo.no
Om du vil, er det alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :-)


mandag 26. oktober 2009

Julehjerter i lin

Stoffhjerter sydd i beige linstoff med sjablon-/håndmalt fransk tekst, Noel, i grått eller mursteinsrød.

Hjertene måler 15 cm.


Mursteinsrød tekst og striper.

Hjertene har oppheng av grov jute, og er pyntet med en fin knapp.
Motivet er sjablon-/håndmalt med tekstilmaling, og strykefiksert. Hjertet er fylt med vatt.

Julehjerte med grå tekst og striper.

Pris kr. 85,-

3 kommentarer:

liven sa...

et slikt grått til meg....så hadde jeg blitt glad :o)

Villa Luftslottet sa...

Tenkte jeg bare ville stikke innom alle følger`ne mine idag, og ønske en riktig fin onsdag! Her har vi sol og deilig høstvær, det håper jeg du har også:)
Masse hilsen Villa Luftslottet - som er på sin lille følgerferd;)

Nydelige hjerter...og jeg har sendt bestilling på mailen din:)
Gleder meg:)

Villa Luftslottet sa...

NYYYYDELIGE HJERTER OG KNALLGOD SERVICE!!! Jeg er kjempefornøyd, både med hjertene og de nydelige gavelappene:) Har tatt bilder, så det kommer snart et innlegg;) Klem, Nina