Velkommen til bloggbutikken min!

Jeg har så langt tilbake jeg kan huske vært en "hobbyfreek", og her i "butikken" min finner du altså ting jeg som jeg har laget. Produktene er stort sett håndlaget fra bunnen av, man kan også være en delproduksjon.

Finner du noe du liker, eller kanskje har du noen spesielle ønsker? Kontakt meg på: hes_0307@yahoo.no
Om du vil, er det alltid hyggelig om du legger igjen en liten kommentar :-)


tirsdag 10. november 2009

Kjære kunde!

Tiden frem mot jul går raskt, og grunnet stor pågang,
ser jeg meg dessverre nødt til å stenge
for ordinære bestillinger før jul.

Jeg vil likevel kunne komme til å legge ting ut for salg, men da bare i et begrenset opplag.

Takk til alle dere som har bestilt, julehjerter, skilt, gaveesker eller andre ting av meg den siste tiden :o)
Til de av dere som har bestillinger inne
- disse blir sendt så snart de er klar....

Ønsker dere alle en herlig førjulstid!!!

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Så hyggelig at du har slik pågang:)
ha en fin dag
klemmer edda

Solveig sa...

Her ser det ut til å gå unna! Så kjekt, Hildegunn! Det unner jeg deg. Du lager så masse fint! Måtte bare innom en tur og kikke litt:o) Herlig stemning her hos seg:o)
Klem fra Solveig